Často kladené otázky

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Napíšte nám na info@drevoded.sk alebo nám zavolajte 0951814279. Radi vám na všetko odpovieme 🙂

Výrobky, ktoré sú na mieru, vyrábame až po schválení grafického návrhu a výroba spolu s dodaním trvá maximálne 72 hodín od schválenia grafického návrhu. V prípade výrobkov, ktoré nie sú na mieru, objednávku expedujeme do 48 hodín od prijatia objednávky. DPD kuriéri následne doručujú balíčky maximálne do 2 pracovných dní, z čoho cca 85% objednávok doručia už nasledujúci pracovný deň.

Ak vám horí termín a chcete mať 100% istotu, že vám balíček príde načas, odporúčame si priplatiť za Express kuriéra. V tom prípade presúvame vašu objednávku na vrch poradovníka a odosielame ju ASAP. Zároveň objednávame doručenie Express kuriérom, ktorý má garantované doručenie nasledujúci pracovný deň 🙂

  1. Do poznámky pri produkte nám napíšte všetko, čo chcete upraviť a vytvorte si objednávku.
  2. Vašu objednávku spracujeme, vytvoríme grafický návrh a obratom vám dizajn posielame na email uvedený v objednávke
  3. Čakáme na schválenie návrhu a ihneď po schválení sa púšťame do výroby

U nás v DrevoĎed dbáme na 100% spokojnosť našich zákazníkov. Ak z akéhokoľvek dôvodu nie ste s nákupom spokojní, máte možnosť vrátiť tovar do 100 dní od dátumu jeho prijatia. Produkt by mal byť vrátený v pôvodnom stave a bez známok používania.

Štandardne vám buď vrátime peniaze alebo pošleme nový výrobok s odstránenou chybou.

Aj keď sa snažíme robiť všetko na 120% a usilujeme o dokonalosť, niekedy urobíme chybu a v tom prípade rátame s tým, že nám o nej dáte vedieť. Jednak preto, aby ste boli maximálne spokojní a taktiež preto aby sme sa mohli zlepšiť a dobudúcna sa chybe vyvarovať. Miera reklamácií v našej dielni sa dlhodobo hýbe pod 0,7% preto veríme, že váš výrobok bude bezchybný 🙂

Pokiaľ máte akékoľvek otázky, neváhajte nás kontaktovať na 0951324807 alebo emailom na objednavky@drevoded.sk. Naším cieľom je zabezpečiť, že každý náš zákazník bude nadmieru spokojný 🙂

Nemôžeme vám poskytnúť konkrétnu odpoveď na túto otázku a neradi by sme dávali neisté sľuby. Ak sa však vaša vízia aspoň čiastočne zhoduje s niektorým z našich existujúcich produktov, budeme schopní prispôsobiť dizajn podľa vašich predstáv alebo vykonať potrebné úpravy na produkte. Najlepší postup by bol, keby ste nám poslali email na adresu objednavky@drevoded.sk, v ktorom by ste popísali svoje predstavy, prípadne poslali fotografie alebo grafické návrhy a uvidíme čo sa s tým dá robiť 😉 

Druh použitého materiálu závisí na konkrétnom výrobku. Medzi najčastejšie používané materiály patria rôzne druhy preglejok, masívne dreviny ako dub, buk či americký orech, ale aj HDF dosky, ktoré sa tešia vysokej obľube hlavne v kategórii Home Decor. Viac informácií o použitých materiáloch nájdete TU.

Áno, v DrevoĎed.sk si veľmi vážime našich zákazníkov a radi ponúkame zľavy na veľké objednávky nad 200eur. Výška zľavy závisí od veľkosti objednávky a konkrétnych položiek v objednávke, preto nás neváhajte kontaktovať, aby sme vám mohli poskytnúť presné informácie.

Samozrejme ponúkame možnosť osobného vyzdvihnutia objednávok. Naša dielňa sa nachádza v Jasenove pri Humennom. Pre osobný odber nás pred objednávkou kontaktujte na tel. čísle 0951324807 alebo emailom objednavky@drevoded.sk. Dohodneme sa na možnostiach platby a najvhodnejšom čase na vyzdvihnutie.

Tento spôsob vám umožňuje ušetriť na nákladoch za doručenie a zároveň máte možnosť zoznámiť sa s našou prácou a produktami osobne. Tešíme sa na vašu návštevu!

V našej dielni máme kombinovaný prístup. Ponúkame širokú škálu hotových výrobkov, ktoré sú pripravené na okamžité odoslanie a tie odosielame ihneď, štandardne do 24 hodín od prijatia objednávky (krížiky bez personalizácie, tabuľky bez personalizácie, mapy, rodinné kalendáre, home decor). Tieto výrobky sú ideálne, ak potrebujete rýchlo doručiť darček alebo ak sa vám niektorý z našich hotových dizajnov obzvlášť páči.

Súčasne sme špecializovaní na výrobu dekorácií na mieru (fotoalbumy, krížiky na mieru, narodeninové tabuľky, prepravky na pivo). Toto nám umožňuje vyrábať unikátne výrobky presne podľa predstáv a požiadaviek našich zákazníkov. Výroba výrobkov na mieru môžu vyžadovať trochu viac času na výrobu (maximálne do 48 hodín) a doručenie, v závislosti od komplexnosti požadovaného dizajnu a aktuálnej záťaže našej dielne.

Vždy sa snažíme, aby sme našim zákazníkom ponúkli najlepší výber a flexibilitu, a to či už hľadajú niečo ‚hotové‘ alebo ‚na mieru‘.

K cenotvorbe pristupujeme pomocou vzorca a uvedomujeme si, že naše výrobky nie sú pre každého. Sme Slovenská firma ktorá poctivo odvádza dane, zamestnáva ľudí za férovú mzdu a snaží sa podnikať v súlade s dobrými mravmi. To všetko sa podieľa na finálnej cene výrobku. Na oplátku od nás dostanete nadštandardný prístup zákazníckej podpory, férové jednanie a maximálnu ústretovosť pri riešení prípadnej reklamácie.

Percentuálne vyjadrenie nákladov z roku 2021

  • 23% materiál
  • 4% spotrebný materiál
  • 6% splátky strojov
  • 9% doprava
  • 30% mzdy zamestnancov
  • 18% reklama a marketing
  • 10% zisk

V roku 2022 sme sa dostali do straty, nakoľko sa situácia na trhu výrazne zhoršila, prišla vysoká inflácia a zdražovanie. Pevne veríme, že ďalšie roky sa situácia bude už len a len zlepšovať až sa časom prehupenem znova do zelených čísel 🙂 

Finstat : Projekt DrevoĎed

V prípade, že Vám neprišiel potvrdzovací e-mail pri odoslaní objednávky alebo Vám nechodia e-maily súvisiace so zmenou objednávky, je možné, že nastal niektorý z nasledujúcich scenárov:

  1. Váš e-mail bol prijatý do spamu – V tomto prípade je potrebné skontrolovať priečinok „spam“ resp. „nevyžiadanú poštu“. V prípade využitia G-mail-u a iných e-mailových poskytovateľov sa môže stať, že e-mail vyhodnotí poskytovateľ ako spam.
  2. Vami zadaná e-mailová adresa v objednávke je chybne napísaná – Pri odosielaní objednávky je dôležité, aby vyplnená e-mailová adresa bola platná. V tomto prípade odporúčame kontaktovať našu zákaznícku podporu, kde Vám zmeníme e-mail na správny a obdržíte aj e-mail s objednávkou.
  3. Vaša e-mailová schránka je plná – V prípade, že je Vaša e-mailová schránka plná, nie je možné prijímať nové e-maily a teda ani e-maily od nás. Aby bolo možné prijímať e-maily, je potrebné uvoľniť miesto v e-mailovej schránke napr. vymazaním starších e-mailov.
  4. Objednávku ste neodoslali – Pokiaľ nebola objednávka v pokladni odoslaná tlačidlom slúžiacim na odoslanie objednávky a neboli ste po odoslaní presmerovaný na ďakovnú obrazovku, pravdepodobne sa objednávka neodoslala. V tomto prípade taktiež odporúčame kontaktovať zákaznícku podporu.

Ľutujeme, ale momentálne máme zmluvu s dopravcom DPD. Ak by sme rozdelili našu dopravu medzi viacerých prepravcov, viedlo by to k zvýšeniu ceny poštovného, čo nechceme. Ak máte záujem o vyzdvihnutie zásielky na odbernom mieste, odporúčame vybrať možnosť dopravy DPD PickUp. Sieť odberných miest sa každý deň rozširuje, preto pevne veríme, že sieť odberných miest DPD sa časom dostane na úroveň Packety. Ak si pri objednávke zvolíte doručenie kuriérom, ale z nejakého dôvodu nebudete môcť byť na adrese, môžete si balík presmerovať na odberné miesto a vyzdvihnúť ho kedykoľvek do troch dní od uloženia 🙂

Áno, je to možné. Gravírovať text v cudzom jazyku nie je žiadny problém. Prosím, pri objednávke nám napíšte presný text, ktorý chcete gravírovať, aby sme mohli zabezpečiť jeho správne gravírovanie.

Áno, je to možné. Je však pravdepodobné, že sa trochu zvýši cena. Ak máte záujem o prispôsobenie produktu, ktorý nie je personalizovaný, napíšte nám vašu predstavu na objednavky@drevoded.sk a uvidíme, čo sa s tým dá urobiť 😉